۱۳۸۹ مرداد ۲۱, پنجشنبه

روز خبرنگار




روز شمار تقویم دوباره یادم می آورد که امروز مثلا روز من است روز عبدالغفور ،روز ایرج سی سختی،روز سعید پرویزی روز علی و هادی فتحی و رضا و همه دوستان و همکاران من است.


مثل روز کارگر،روز معلم، روز پرستار و......


امروز هم روز من است ، نوبتی هم که باشد نوبت من است که فرصت شنیدن وعده ها و ذوق کردن را به من می دهد.


یک سال گفتیم فلانی ها مسکن ندارند، امنیت شغلی ندارند،حقوق و در آمدشان نا چیز است مشکل دارند انگار نه انگار که خودمان همه این مشکلات را با خود به یکجا به دوش می کشیم.


ولی امروز نوبت ماست که بگوئیم آقا به خدا مشکل مسکن داریم، امنیت شغلی نداریم ،باور کنید حقوقمان فقط صرف اجاره خانه و هزینه ایاب و ذهاب جهت تهیه اخبار و گزارشات می شود آقا با تو هستیم نا سلانتی امروز روزمن است و من دارم با تو صحبت می کنم ......


ای بابا ..... آقا تو هم که دوباره مثل همیشه داری با موبایلت صحبت میکنی.....


اصلا همین یک روز هم بی خیال مشکلانمون.....فقط این روز را به همه همکاران عزیزم تبریک می گویم.

۱ نظر: