۱۳۸۹ شهریور ۲, سه‌شنبه

دیدار بابا برقی از شیرخوارگاه حضرت علی اصغر ,ع, شیراز




بابا برقی نماد شناخته شده صرفه جویی در مصرف برق درکشور با حضور خود در مراسم های مختلف از جمله جشن ها، اعیاد و نمایشگاه های ضمن شادی بخشیدن به حضور خانواده ها به ویژه کودکان، اهمیت صرفه جویی در مصرف برق را به همگان به ویژه بچه های ایرانی یادآوری می کند.


در ادامه دیدارهای شادی بخش بابا برقی با کودکان ایرانی این هنرمند شیرازی این بار همراه با همکاران خود در روابط عمومی شرکت توزیع برق شیراز به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در ضیافت افطار بچه های بهزیستی استان فارس در شیرخوارگاه حضرت علی اصغر ( ع ) شیراز به میان بچه ها ی بی سرپرست و ناتوان بهزیستی استان فارس رفت. بابا برقی در ادامه این ضیافت با تک تک شیرخوارگان و کودکان نگهداری شده در شیرخوارگاه حضرت علی ( ع ) دیدار نمود و علاوه بر شکوفا نمودن غنچه های لبخند بر لبان آنان بر دستان کوچک این فرشتگان معصوم بوسه زد تا این بار در ماه پر خیر و برکت رمضان علاوه بر صرفه جویی، اهمیت اخلاق، نوع دوستی و توجه به نیازمندان را به عنوان یکی دیگر از نیازهای زندگی اجتماعی بشریت به همگان یاد آوری کند.


لازم به ذکر است در این ضیافت 400 بسته فرهنگی هدیه شرکت توزیع برق شیراز جهت مصرف بچه های بهزیستی استان فارس و 100 عدد لامپ کم مصرف جهت استفاده در مراکز نگهداری بچه های بهزیستی در استان فارس اهدا گردید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر